onsdag 4 november 2009

Vintersol Teneriffa

Ja nu ar man antligen har... det som jag lagntat efter sa lange..

Allt verkar bra , trevliga manniskor , varmt och skont, i morse var det +24 och det blev varmare ut pa dagen, god mat, duktig personal ... inget att klaga pa.... jo det springer kakkelackor lite overallt . Men man vanjer sig.

Idag har jag och min rumskompis inspekterat stranden.. helt OK. Ganska mycket folk och varmt i vattnet.. Och oj va mycke restauranger och affarer det finns .
Som tur ar har vi "all inclusive" och traning hela dagarna sa det blir val sparsamt med sadana aktiviteter.


Solbrannan kommer sa smaninom....

2 kommentarer:

  1. Hej Britt-Inger! Så skönt att du är på träningsläger söderut igen! Här har det snöat hela dagen, men är inte vitt nu på kvällen utan det blev mest blask. Kanske är snö i Mårbacken?
    Samuel har kört upp för körkort idag! Han får göra om teorin eftersom han missade EN poäng. Skönt att han klarade körningen! Han är glad!! Ha det bra! Majvor

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att få komma dit på rehab. Ska fråga min dr imorgon när jag åker dit. Tog det lång tid för dig från ansökan till resa?
    Jag hoppas så på att få åka och få lite värme och hjälp.
    Marie

    SvaraRadera